2012. április 27., péntek

A fáradt blogger bejegyzése a mai napra

 Mostanában eléggé elhanyagoltam a blogolás. Ennek oka a munka, ami megszakítás nélkül két hétig tartott. Szegény pedagógus, no meg szegény elsősök.
Ha már a piciket említem, felteszem a kedvenc adventi naptáram képét, ami már gazdára talált.

Ebben aztán van minden, ami egy kézműves, varrogató foltosnak eszébe juthat.... Foltmunka, keresztszemes hímzés... Nagy sikere volt, bár munka is sok volt vele.

A karácsonyból a felnőttek sem maradhattak ki.

Ezt a technikák ki kellett próbálnom
Arannyal tűzve



 Ez az üvegfestést imitáló technika eléggé próbára tett. Azóta sem készítettem ilyet:)))

Ezt követték a táskák, minden mennyiségben.  Itt már géppel varrtam, de szigorúan maradtam a kézi tűzésnél.

Erika táskája Yoko Saito módra


Judit virágai


Narancsos


Ez lett az enyém

Szóval táska minden színben, formában, és anyagban. Szeretem a hímzést, az a képek alapján is látható.  Az alap mindenhol az applikáció. Ez lett a kedvenc technikám. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése