2012. április 14., szombat

Foltos gyerektakarók

Három éve foglalkozom foltvarrással. Sokáig tartott, míg rátaláltam...
Munkáim nagy része kizárólag kézi varrással készül, s a tűzés is kézi - ami egy foltosnál (szerintem) a munka lelke. Persze ráment egy-két évem, no meg egy-két gyűszűm, mire elfogadható és egyforma nagyságú és minőségű tűzőöltéseket tudtam produkálni.
Nálam is minden ez egyszerűbb takarókkal kezdődött.... Persze gyerekeknek, mert ők imádják a színeset, és nem veszik észre a kezdő foltos hibáit.....:))))

Ez volt az első a sorban


Álomhozó rózsaszínben



"Ő" kicsi Misié lett.
Ahogy varrogattam, egyre többen kérték Halász Edit által inspirált munkáimat. Készült babatakaró, és faliképek tömege. Elláttam a családot, a barátaimat, még az elsős osztályom falára is került belőle.

Armi barátom tulajdona


Varázsvár is Neki készült


Ez is a családban maradt
Nincs is baj ezekkel a munkákkal: mindenkinek tetszik, jól mutat a falon. Eleinte nekem is élményt okozott, de nem érzem a sajátomnak "őket"! Ez mégiscsak Halász Edit profizmusát dicséri! Én meg nagyjából csak másolok...
Ennek ellenére ma is varrok  ilyesmit, mert igény van rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése